subota, 3. svibnja 2014.

MAKEUP AND BEAUTY HAUL

Pozdrav svima! 

Danas sam bila u kupovini i odlučila sam napisati svoj prvi post. Proizvode sam kupila u Mülleru i u DM-u, ali ću vam pokazati i nove proizvode koji se mogu naručiti online ili u odabranim ljekarnama ili drogerijama. Neke od tih proizvoda kupujem po prvi puta, a neke sam već koristila. 

Evo što sam kupila: 

1.Eveline slim extreme 4D serum
2. Sundance sprej za samotamnjenje za lice i tijelo
3. Catrice camouflage cream
4.Make up factory tuš za oči
5. Health and beauty anticelulitni sapun
6. Health and beauty piling za tijelo (mango-kiwi)
7. Health and beauty maramice za skidanje šminke
 
Health and Beauty je preparativna kozmetika koja potječe iz Izraela i sadrži minerale Mrtvog mora. Prirodna je kozmetika i ne sadrži parabene ni alkohol. Može se kupiti u Zagrebu, Rijeci, Istri itd. (u ljekarnama i drogerijama). Online se može naručiti preko http://kozmetika.i-mall.hr/ i pošiljka stigne jako brzo, odprilike za 2 do 3 dana. Uz kupljene proizvode gotovo uvijek dođu testeri što je super.


Ovaj piling sam naručila preko: http://kozmetika.i-mall.hr/piling-za-tijelo-1005 i sižen je s 300 kn na 210 kn.Ovo je najbolji piling koji sam ikada koristila. Čini kožu jako mekom i glatkom, te nakon njega ne moram koristiti nikakav losion.

Maramice sam također naručila preko http://kozmetika.i-mall.hr/maramice-za-skidanje-sminke-1060 i cijena je 24,99 kn.

Anticelulitni sapun sam kupila u trgovini Centromerkur u Rijeci i cijena je bila oko 50,00 kn.




Ostali proizvodi koje sam kupila:


Make up factory tuš za oči sam kupila u Mülleru i platila 108,90  kn




Sundance sprej za samotamnjenje za lice i tijelo iz DM-a sam platila 19,90 kn.

 
Catrice camouflage cream u nijansi 020 light beige sam platila 25, 90 kn 
Ova kamuflažica mi je super i kupila sam ju sada već treću puta.





Eveline serum sam kupila u Mülleru i platila 44,90 kn



Kako vam se sviđaju proizvodi? Jeste li neke već probale? 
Ako vas zanima detaljna recenzija nekog proizvoda napišite mi u komentarima! ;)




Broj komentara: 7:

  1. Prvo da ti poželim dobrodošlicu u našu malu zajednicu.. :)
    Mene zanimaju Health and Beauty proizvodi.. Prvi put čujem za njih..

    OdgovoriIzbriši
  2. dobro došla :)
    Eveline serum sam imala i oke je proizvod, isto tako i Catrice kamuflaž kremu
    Zanima me Make up Factory tuš
    za Health an Beauty proizvode sad čujem po prvi put i baš me zanimaju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Welcome :D...i ja sam iz Rijeke. Odmah sam prepoznala trgovine koje spominješ :D. Eveline tubicu sam koristila prošlo ljeto nisam primjetila neke pomake ali eto. Catrice kamuflažu imam i super mi je za podočnjake.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš vam hvala na dobrodošlici! :)

    Make up factory sam danas na brzinu probala i za sada mi se sviđa. Sviđa mi se aplikator, jako je precizan i može se tanko izvući linija.

    Health and Beauty je prirodna kozmetika, dakle s mineralima Mrtvog mora. Prodaje se u ljekarnama ili drogerijama. Ne znam odkud ste, ali znam npr. da se može kupiti u Zg u Lavandi Mii :) ili možete naručiti putem neta. Mislim da se prodaje i u Austriji jer sam našla ovu stranicu: http://www.natural-spa.at/8-health-beauty i vidim da su tamo cijene još puno veće, što je super da su kod nas niže.
    Pošto vas zanima ta kozmetika, objavit ću još jedan post o proizvodima koje već koristim.
    Znam da imaju neke ljekovite proizvode, npr. ako netko ima problema s kožom (psorijazom ili sl.). Imaju i blato mrtvog mora u obliku maske za lice ili baš blato koje se maže na cijelo tijelo.

    Ovo je njihova facebook stranica: https://www.facebook.com/pages/Health-and-Beauty-Hrvatska/309710082381063?fref=ts

    Ako imate još neka pitanja, slobodno mi pišite! Bit će mi drago odgovoriti ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobrodosla u blogosferu:)
    I mene zanima recenzija Health & Beauty proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
  6. zanima me recenzija vlažnih maramice i catrice korektora :D
    dobrodošla u blogosferu ;))

    OdgovoriIzbriši